pühapäev, 19. november 2017

Sünnipäeval võib


Sünnipäeval ikka võib, mõtlesin ma endamisi, kui turult head marineeritud koha ostsin. Mul on sünnipäev siis, kui ma endale midagi head luban, aastaajast sõltumata. Pole vaja end tavadega liigselt ära piirata, sest kui väga näpuga järge ajama hakata, jääb suurest osast toredatest asjadest ilma.

Õigel sünnipäeval mul polnud sugugi seda tuju. Ja raha oli ka parajasti vähe. Ja mine tea, kuidas järgmisel sünnipäeval on. Nii et parim päev sünnipäeva pidamiseks on täna või siis, kui nii tundub.

Ma olen enda „ametlikke“ sünnipäevapidusid ka erinevatel (aasta)aegadel pidanud. Siis, kui on see õige tunne. Sünnipäeva mõte on tähistada endaks olemist ja sünnipäevapeo mõte on  seda teistega jagada. Mõnikord ei ole passijärgsel sünnipäeval kohe mitte midagi jagada, enesetunne on habras, hinges ulub tuul (viimati nii juhtus). Siis ei saa ju eneseksolemise jagamise pidu pidada, lihtsalt riskides ja lootes end järgmisel päeval ka ühes tükis leida. Targem on oodata paremaid aegu. 

Head tänast päeva ja enda selliseks inimeseks olemise tähistamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar