esmaspäev, 30. mai 2016

Kotkakaamera

Mul ei ole televiisorit. Kui tahaks midagi vaadata, siis internetist ikka leiab. Tore asi on kotkakaamera. Olid väiksed pojakesed, siis hakkajad helehallid kotkapojad. Nüüd näevad juba vanalinnu moodi välja ja teevad lennuharjutusi.

Päris looduses on alati midagi vaadata. Ma olen Valdur Mikitaga päri, et puude vahel kõndides tulevad mõtted. Või ka aknast tuule käes liikuvaid puid jälgides. Ja mulle meeldib loodusobjektide rahu ja liikumise suhteline aeglus. Filmide kiireid kaadreid ma ei jõua ära seedida.

Vähem on rohkem.

3 kommentaari:

  1. Minul ka ei ole televiisorit, tänud lingi eest :)

    VastaKustuta
  2. :-)
    Siin on jutt kaamera tegemisest ja paigaldamisest.
    http://www.looduskalender.ee/n/node/67
    Ma ikka imetlen inimesi, kes selliste asjadega tegelevad.

    VastaKustuta